香港好多僱主請工人姐姐嘅時候,都會唔知點揀,擔心工人姐姐嘅質素之餘,又驚僱傭中心唔夠專業,總之就係有好多疑問!其實只要了解僱傭中心職員同工人姐姐嘅關係,就大約知道呢間僱傭中心係咪可靠。有人問我,係香港口碑唔錯嘅安樂窩僱傭中心好唔好?咁就要了解下安樂窩同工人姐姐之間嘅關係喇!
        安樂窩僱傭中心同其他僱傭中心嘅分別,就係好著重同工人姐姐嘅關係,安樂窩唔止係工人嘅中介公司,仲做埋工人姐姐啲朋友,咁先清楚佢地嘅性格,再轉介俾啱嘅僱主,所以我次次聽到有人問安樂窩僱傭中心好唔好嘅時候,我都會答,簡單睇到佢地職員咁用心去關心啲工人姐姐,建立咗深厚嘅信任同了解,就相信佢地可以介紹到最合適嘅人選俾僱主啦!

安樂窩僱傭

        好似Maam Karly咁,加入咗安樂窩僱傭中心三個月,佢就識咗好多同樣來自菲律賓啲工人姐姐,就係咁佢就同另一位工人Nene做咗好朋友,兩個成日分享下菲律賓小食,又可以互相鼓勵。安樂窩嘅工人姐姐都可以同啲同鄉一齊適應香港生活,自然就更積極樂觀,個性都會開朗啲啦!我留意到安樂窩僱傭中心成日都有好多工人姐姐返去探啲職員,尤其係安樂窩僱傭中心嘅沙田分店,差唔多日日都見到唔同嘅工人姐姐,返去中心同職員傾計,我就覺得呢啲唔係單純因為工作關係,而係安樂窩已經同工人姐姐建立咗友好嘅朋友關係,仲成為咗佢地傾訴同分享生活感受嘅良伴。

安樂窩僱傭


        安樂窩僱傭中心嘅中環分店,每個星期日都會幫啲僱主同工人姐姐做配對,當成功幫工人姐姐搵到合適嘅好僱主,安樂窩職員都會戥佢地開心,咁工人又會好多謝安樂窩嘅幫助,咁先係三贏結果嘛!

安樂窩僱傭


        我知坊間有唔少僱傭中心,只係會拎住工人姐姐張履歷表就介紹俾傭主,唔好話深入認識啲工人姐姐,甚至可能同佢地一面都未見過,咁樣嘅中介服務又點樣令僱主安心呢?就係因為安樂窩僱傭中心,同工人姐姐之間嘅良好關係,職員就會好了解工人嘅個性和特點,就可以幫僱主和工人做到最適合嘅配對喇!好多安樂窩的工人姐姐都會係配對後,特登返去僱傭中心多謝啲職員,呢啲例子就反映咗安樂窩僱傭中心,之所以係同行中脫穎而出嘅原因,難怪好多僱主都會推介安樂窩俾朋友啦!!睇到呢到我諗都唔需要再問安樂窩僱傭中心好唔好啦?你都會有一個答案!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    安樂窩僱傭中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()